Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Evaluace a autoevaluace školského managementu
Geringová, Lenka ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Svobodová, Zuzana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na průběh evaluace a autoevaluace školského managementu ve střediscích volného času (dále jen SVČ) ve Středočeském kraji a v Praze. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem a zda vůbec evaluace a autoevaluace školského managementu v SVČ probíhá, a to včetně zdrojů, metod a kritérií, které jsou používány. V teoretické části diplomové práce je vymezen původ a význam pojmu evaluace a autoevaluace a představení hlavních teorií této disciplíny v rámci tzv. Stromu evaluačních teorií. Dále je zde SVČ zařazeno do systému českého školství a typů vzdělávání, formálního, neformálního vzdělávání a informálního učení. Jednotlivé kapitoly se zabývají obecným představením organizace SVČ, vymezením školského managementu (včetně zákonem stanovených požadavků na vzdělání), evaluačními nástroji, projekty, metodami, kompetencemi a kompetenčními modely středního managementu v SVČ. Jsou zde představeny evaluační nástroje vytvořené pro potřeby SVČ, především online systém OLINA. V empirické části jsou data zpracována kombinací kvantitativního šetření (dotazníkové šetření v SVČ Středočeského kraje a Prahy) a případové studie, kdy analýza aktuálního stavu evaluace a autoevaluace ve vybraném SVČ mapuje procesy evaluace a využívání výsledků těchto procesů pro podporu profesního rozvoje středního...
Řízení kvality zájmového vzdělávání v Ústeckém kraji
Bayer, Václav ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Zájmové vzdělávání a volný čas jsou důležité v životě každého člověka a mají vliv na správné fungování celé společnosti. Aby zájmové vzdělávání mohlo plnit své funkce, je důležité klást důraz na jeho kvalitu. Cílem diplomové práce Řízení kvality zájmového vzdělávání v Ústeckém kraji je odhalit skutečný stav řízení kvality zájmového vzdělávání ve střediscích volného času a zjištění možností inovace řízení kvality v těchto organizacích. Hlavní výzkumnou metodou sběru dat je dotazníkové šetření a doplňkovou metodou jsou rozhovory. KLÍČOVÁ SLOVA zájmové vzdělávání, řízení kvality, střediska volného času, kvalita
Evaluace a autoevaluace školského managementu
Geringová, Lenka ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Svobodová, Zuzana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na průběh evaluace a autoevaluace školského managementu ve střediscích volného času (dále jen SVČ) ve Středočeském kraji a v Praze. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem a zda vůbec evaluace a autoevaluace školského managementu v SVČ probíhá, a to včetně zdrojů, metod a kritérií, které jsou používány. V teoretické části diplomové práce je vymezen původ a význam pojmu evaluace a autoevaluace a představení hlavních teorií této disciplíny v rámci tzv. Stromu evaluačních teorií. Dále je zde SVČ zařazeno do systému českého školství a typů vzdělávání, formálního, neformálního vzdělávání a informálního učení. Jednotlivé kapitoly se zabývají obecným představením organizace SVČ, vymezením školského managementu (včetně zákonem stanovených požadavků na vzdělání), evaluačními nástroji, projekty, metodami, kompetencemi a kompetenčními modely středního managementu v SVČ. Jsou zde představeny evaluační nástroje vytvořené pro potřeby SVČ, především online systém OLINA. V empirické části jsou data zpracována kombinací kvantitativního šetření (dotazníkové šetření v SVČ Středočeského kraje a Prahy) a případové studie, kdy analýza aktuálního stavu evaluace a autoevaluace ve vybraném SVČ mapuje procesy evaluace a využívání výsledků těchto procesů pro podporu profesního rozvoje středního...
Marketingové řízení školských zařízení pro zájmové vzdělávání
Kluková, Lucie ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Matušková, Zuzana (oponent)
1 Abstrakt: Závěrečná diplomová práce se zabývá problematikou marketingového řízení školských zařízení pro zájmové vzdělávání. Vychází z dosavadních teoretických poznatků v oblasti marketingu a marketingových strategií. Její teoretická část vymezuje základní pojmy této oblasti, znaky marketingově řízených organizací a přínosy takto řízené organizace. Zabývá se specifiky marketingového řízení ve školských zařízeních pro zájmová vzdělávání, a to jednotlivými kroky marketingového řízení a zejména marketingovým mixem - produktem, cenou vzdělávacích programů, místem jejich poskytování, propagací a podporou prodeje. Práce přináší analýzu zjištěných výsledků rozsáhlého průzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření, interview a rozboru textů. Tato analýza svědčí o stavu marketingového řízení ve střediscích volného času a jejím přínosem je výčet používaných marketingových nástrojů jako zdroj inspirace na zlepšení této oblasti v podmínkách školských zařízení pro zájmové vzdělávání. Klíčová slova: Marketing, marketingové řízení, marketingový mix, zájmové vzdělávání, střediska volného času.
Školní vzdělávací programy ve vybraných střediscích volného času v Jihočeském kraji
SRB, Luboš
Práce se zabývá školními vzdělávacími programy, které jsou v této době aktuálním tématem, nejen na všech stupních formálního vzdělávání, ale také mimo tuto sféru. Tam, kde chybí rámcový vzdělávací programy. První kapitola pojednává o školské reformě, kurikulárních dokumentech, pilířích, formách a obecné analýze školních vzdělávacích programů. Druhá kapitola obsahuje charakteristiku a srovnání dvou školních vzdělávacích programů ve vybraných střediskách volného času. Ta jsou zde zastoupena Domem dětí a mládeže Jindřichův Hradec a Domem dětí a mládeže Strakonice. Je zde přiblížen sociodemografický vývoj, stručná charakteristika obou středisek volného času, podmínky vzniku školních vzdělávacích programů a jejich obsahová analýza.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.